IstanbulPeranti pengubah distribusiMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan

  • masa pelepasan:2024-03-08 22:30:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:215
  • Penerangan pantas:

    Istanbul,Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam

Kandungan artikel

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi,IstanbulPeralatan pengubah jenis kering, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

IstanbulPemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV,IstanbulPenawaran pengubah kuasa, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

WarringtonCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.


IstanbulPeranti pengubah distribusiMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan



Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat,IstanbulHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyak, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Sebenarnya selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


IstanbulPeranti pengubah distribusiMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Kualiti tinggi dan harga rendahApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Dry type transformer factory

IstanbulBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

IstanbulMaklumat produk lain
  • BusterPlatform angkat hidraulik 3-meterKeperluan untuk bahan kajian

    BusterPlatform angkat hidraulik 3-meterKeperluan untuk bahan kajian

  • BusterJembatan pengangkutanAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa yang perlu anda perhatikan?

    BusterJembatan pengangkutanAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa yang perlu anda perhatikan?

  • GyongyosJembatan naik hidraulik bergerakPerkadaran varieti sinergistik

    GyongyosJembatan naik hidraulik bergerakPerkadaran varieti sinergistik

  • GyongyosJembatan naik bimbitIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal

    GyongyosJembatan naik bimbitIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal

  • GyongyosLif dalam rumah kecilApa yang perlu dilakukan untuk menjadikannya lebih kuat

    GyongyosLif dalam rumah kecilApa yang perlu dilakukan untuk menjadikannya lebih kuat

  • Qir MoavStruktur pengubah jenis kering luarKaedah rawatan yang berkesan

    Qir MoavStruktur pengubah jenis kering luarKaedah rawatan yang berkesan

  • HunanPlatform angkat hidraulik 5 tonPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan

    HunanPlatform angkat hidraulik 5 tonPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan

  • HunanJembatan pengangkutan aliran hidraulikCara mengatasi kelainan

    HunanJembatan pengangkutan aliran hidraulikCara mengatasi kelainan

  • segera:Peringatan: Maklumat IstanbulPeranti pengubah distribusiMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan memberi anda IstanbulPeranti pengubah distribusiMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan oleh syarikat kami, perkhidmatan IstanbulPeranti pengubah distribusiMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IstanbulPeranti pengubah distribusiMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IstanbulPeranti pengubah distribusiMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan. IstanbulPeranti pengubah distribusiMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IstanbulPeranti pengubah distribusiMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!